Top 10 najlepszych sieci partnerskich


16 najlepszych sieci partnerskich CPA


Sieć afiliacyjna działa jako pośrednik między reklamodawcami (sprzedawcami) a wydawcami (podmiotami stowarzyszonymi). Kupcy mogą rekrutować i budować relacje z tysiącami oddziałów. Partnerzy otrzymują pojedynczy punkt dostępu i możliwość łatwego wyszukiwania i dołączania do programów. Funkcje dla obu stron obejmują panele kontrolne wydajności, raportowanie w czasie rzeczywistym, analizy, technologie śledzenia linków, narzędzia i materiały promocyjne, opcje płatności i wsparcie dla użytkowników.
Sieci i programy można dołączyć za darmo dla partnerów, podczas gdy kupcy płacą za sieci. Sieci mogą również pobierać opłaty od reklamodawców. Ewentualnie akceptant może uiścić jednorazową opłatę lub opłatę abonamentową za oprogramowanie do śledzenia programów partnerskich.

Ocena i porównywanie sieci
Dołączenie do odpowiedniej sieci partnerskiej lub sieci może być różnicą między zarabianiem groszy a tysiącami dolarów. Partnerzy (i sprzedawcy) powinni rozważyć następujące kwestie.
Sieć współpracuje z renomowanymi firmami. Większość filii chce promować godne zaufania firmy, produkty i usługi. Dlatego sieci partnerskie powinny starannie przeglądać i akceptować tylko legalnych reklamodawców. Natomiast sieć pełna nieuczciwych firm i źle ocenianych produktów / usług doprowadzi do strasznych wyników dla wszystkich.
Istnieje szeroki wybór sprzedawców, kategorii, produktów i usług. Oczywiście chcesz zoptymalizować działania marketingowe, dopasowując produkty / usługi do odbiorców. Aby osiągnąć swoje cele, musisz eksperymentować z różnymi programami, co może się zdarzyć tylko wtedy, gdy sieć ma wielu reklamodawców do wyboru.
Platforma i deska rozdzielcza są przyjazne dla użytkownika. Sieć powinna sprawić, że nawigacja po jej stronie będzie płynna i płynna. Nawigacja i wyszukiwanie reklamodawców, kategorii, warunków programu, linków i elementów kreatywnych powinny być intuicyjne i bezproblemowe. Schemat kolorów i wygląd strony są również krytyczne. Niektóre sieci zakłócają te aspekty, co zmniejsza zaangażowanie wydawcy.

Wskaźniki zatwierdzenia programu są wysokie, a zwrot z inwestycji jest szybki. Nie ma sensu być w sieci, która ma wysokie odrzucenie aplikacji (jeśli profil sieciowy nie odpowiada wymaganiom reklamodawcy, jest to osobny problem). Po drugie, czas na zatwierdzenie / zmniejszenie programu powinien być szybki, na przykład od jednego do pięciu dni roboczych. W jednej sieci niektóre moje aplikacje nie robią żadnych postępów przez wiele tygodni, co uniemożliwia mi posuwanie się do przodu.

Generowanie raportów i ich zrozumienie jest łatwe. Wiele informacji, których chcą partnerzy, jest zazwyczaj dostępnych na ich pulpitach. Jednak partnerzy mogą chcieć analizować raporty, aby uzyskać więcej informacji. Na przykład źródło ruchu, które generuje najwięcej kliknięć i konwersji.
Śledzenie i płatności są skuteczne . Wydawcy powinni mieć pewność, że ich wysiłki zostaną odpowiednio nagrodzone. Po drugie, sieci powinny ułatwiać różne opcje płatności, takie jak PayPal, EFT, czek, drut i tak dalej.
Obsługa klienta jest doskonała. Nie dzwoniłem do obsługi klienta bardzo często, ale gdy mam, niektóre sieci są bardziej wykwalifikowane i pomocne niż inne. Ponadto przedstawiciele obsługi klienta muszą być w stanie skutecznie rozwiązywać problemy.
Dostępne są funkcje głębokiego łączenia. Głębokie linkowanie to praktyka, dzięki której partner tworzy link do konkretnej strony w witrynie sprzedawcy. Na przykład zamiast używać ogólnego linku do strony głównej, zamieszczam link do artykułu związanego z moim postem. Większość sieci afiliacyjnych oferuje głębokie łącza, a ich włączenie zależy od reklamodawców. Głębokie powiązanie zwiększa konwersję i potencjał sprzedaży. Sieci i programy bez głębokiego łączenia mają oczywiście większe ograniczenia.



16 najlepszych sieci partnerskich
111.  Avangate
Avangate Network koncentruje się na oprogramowaniu i produktach cyfrowych. Oferuje możliwość wykładniczego rozwoju firmy dzięki współpracy z najlepszymi sprzedawcami w branży.

222. AvantLink
Partnerzy AvantLink i budują relacje z handlowcami, którzy rozumieją wpływ i znaczenie marketingu polecającego.

333.  Awin
Grupa Awin , która obejmuje ShareASale i affilinet, składa się z 15 biur na całym świecie, 1000 pracowników, 100 000 wydawców współpracujących i 13 000 reklamodawców.


444.  ClickBank
ClickBank to rynek online, który łączy twórców treści cyfrowych z partnerami marketingu oferującymi cyfrowe produkty informacyjne.

Fabryka Komisji
Commission Factory to globalna sieć marketingu wyników, koncentrująca się na regionie Azji i Pacyfiku. Współpracuje z ponad 400 reklamodawcami i 30 000 wydawców w różnych sektorach.


CJ Affiliate by Conversant
CJ Affiliate by Conversant (dawniej Commission Junction) zapewnia zaawansowane rozwiązania z zakresu marketingu wydajności, które pomagają marketerom zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż online.


FlexOffers
FlexOffers jest wiodącą siecią afiliacyjną, która buduje wzajemnie korzystne relacje między wydawcami internetowymi a znanymi reklamodawcami z wszystkich branż.


Wpływ
Impact to firma zajmująca się technologiami marketingowymi, która pomaga markom rozwijać się poprzez optymalizację ich płatnego marketingu i wydatków na media. Partnerzy muszą ubiegać się o dołączenie do swojego rynku.


MaxBounty
MaxBounty to sieć marketingu wydajności łącząca zaufanych i wykwalifikowanych sprzedawców afiliowanych z sprawdzonymi reklamodawcami o wysokich zarobkach na podstawie kosztu działania.


OneDirectNetwork
OneNetworkDirect łączy wydawców i podmioty stowarzyszone w celu tworzenia wzajemnie korzystnych relacji. Koncentruje się na kupcach technologii.


PartnerStack
PartnerStack pomaga firmom budować i zarządzać programami wpływowymi, dostarczając rozwiązania, które identyfikują, motywują i nagradzają wpływowych.


Rakuten Marketing
Rakuten Marketing wspiera marketingowców dzięki zintegrowanym rozwiązaniom marketingowym, które pozwalają im w pełni wykorzystać potencjał marketingu cyfrowego.


ShareASale
ShareASale to sieć marketingu wydajności skupiająca się na handlu detalicznym z ponad 3500 reklamodawcami.


Tradedoubler
Tradedoubler to wiodąca międzynarodowa firma zajmująca się marketingiem wydajności, która napędza wyniki dzięki wysokiej jakości ruchu, technologii i wiedzy.


Strony internetowe
Webgains szybko łączy Cię z odpowiednimi klientami, łącząc najnowocześniejszą technologię, doświadczenie w zakresie marketingu wydajności i światowej klasy doświadczenie.